Electorala 2019

Milioane de lei pentru publicitate adunate din donaţii generoase

Foto simbol

Comisia Electorală Centrală a publicat rapoartele financiare ale formaţiunilor politice implicate în electorala 2019. Potrivit acestora, în săptămâna a patra de campanie electorală concurenţii electorali au acumulat venituri şi au cheltuit pentru servicii şi publicitate de la zeci de mii până la milioane de lei.

 

Partidul Democrat, de exemplu, a adunat în această săptămână de la personae fizice şi a cheltuit pentru diverse servicii şi publicitate peste 6,8 milioane de lei, Partidul Șor – peste 3,9 milioane de lei. Cele mai mici cheltuieli la aceste capitole le-au avut Partidul Comuniştilor din Republica Moldova – 68 000 de lei și Blocul ACUM – 142 000 de lei. Antimafie n-a cheltuit niciun leu.

Conform listei publicate de Comisia Eelectorală Centrală, suma de 6,8 milioane de lei de care a beneficiat PDM a fost formată din donaţiile a 309 susţinători ai formaţiunii, printre care sunt primari, şefi de instituţii şi unităţi economice, fincţionari, angajaţi de rând. În listă nu sunt nominalizate localităţile în care activează donatorii, dar numele multora coincid cu cele ale unor primari, agenţi economici şi funcţionari, şefi de instituţii din raioanele Teleneşti, Rezina. Respectivii au ajutat PDM să-şi facă campania electorală cu sume ce variază între 10 000 şi 70 000 de lei, acumulate exclusiv din salarii şi transmise partidului în numerar, se menţionează în Raportul financiar al PDM către CEC.

Reporter ”C”

 

 

Arată mai mult

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Close