Evenimente

Frunzele de kalanchoe în tratamentul bursitei

Dragă redacţie! Am o problemă şi am hotărât să mă adresez cu ea la CUVÂNTUL, că de multe ori oferiţi sfaturi pentru sănătate, care ne ajută. Mi s-a inflamat un genunchi, locul s-a înroşit, e tare şi dureros, port cu greu încheietura. M-am adresat la medic, dar vă rog să scrieţi şi despre nişte leacuri populare.

Zinovia Slănină, raionul Şoldăneşti

 

Ce este bursita

Din descrierea cititoarei înţelegem că e vorba de bursită, adică o inflamaţie a bursei, un mic sac cu fluid (lichid) care căptuşeşte şi lubrefiază (unge)zona în care elementele articulare -inclusiv os, tendon, ligament, muşchi sau piele – se freacă una de alta. Bursele sunt localizate în tot organismul, în interiorul şi pe articulaţii şi în alte locuri în care există riscul frecării sau al presiunii. Bursitele pot apare oriunde în organism unde există o bursă şi unde inflamaţia determină umplerea cu fluid a acesteia.

Un astfel de tratament cu remedii populare poate fi efectuat folosind frunze de kalanchoe. Frunzele acestei flori se folosesc pentru a trata o gamă largă de boli. Tratamentul cu utilizarea lor este eficient și inofensiv pentru adulți și copii.

Înainte de a atașa frunze de kalanchoe la articulațiile dureroase este recomandat a pune pentru câteva ore frunzele în frigider, apoi strângeţi-le până va apărea pe frunză sucul. Aplicaţi frunza pe locul dureros şi pansaţi cu o pânză moale, de bumbac.Timp de câteva sesiuni starea se va ameliora.

Un efect terapeutic bun au şi compresele din miere, aloe și vodcă în proporții 2:1:3. Și, de asemenea, comprese cu unt și propolis.

 

Principalele cauze ale bursitei

Principalele cauze ale bursitei sunt suprasolicitarea, mişcări repetate, presiune îndelungată în zona respectivă, traumatisme, îmbătrânirea şi degene-rarea bursei, infecţii locale sau care apar în urma unor afecţiuni (cum este artrita reumatoidă).

Cum poţi să previi bursita

Se recomandă exerciţii de întărire a musculaturii adiacente bursei afectate sau a zonelor ce sunt supuse activităţilor repetate şi presiunilor mari, îndelungate; exerciţii de creştere a mobilităţii articulare; protejarea zonelor suprasolicitate (de exemplu, folosirea unor perne, dacă trebuie să staţi mult timp în genunchi); repaus din activităţi ce predispun la formarea de bursite.

La fel, puteţi preveni bursita adoptând o dietă echilibrată, bogată în minerale şi vitamine, cu evitarea exceselor alimentare.

Arată mai mult

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Close