Evenimente

Frunzele de kalanchoe în tratamentul bursitei

Dragă redacţie! Am o problemă şi am hotărât să mă adresez cu ea la CUVÂNTUL, că de multe ori oferiţi sfaturi pentru sănătate, care ne ajută. Mi s-a inflamat un genunchi, locul s-a înroşit, e tare şi dureros, port cu greu încheietura. M-am adresat la medic, dar vă rog să scrieţi şi despre nişte leacuri populare.

Zinovia Slănină, raionul Şoldăneşti

 

Ce este bursita

Din descrierea cititoarei înţelegem că e vorba de bursită, adică o inflamaţie a bursei, un mic sac cu fluid (lichid) care căptuşeşte şi lubrefiază (unge)zona în care elementele articulare -inclusiv os, tendon, ligament, muşchi sau piele – se freacă una de alta. Bursele sunt localizate în tot organismul, în interiorul şi pe articulaţii şi în alte locuri în care există riscul frecării sau al presiunii. Bursitele pot apare oriunde în organism unde există o bursă şi unde inflamaţia determină umplerea cu fluid a acesteia.

Un astfel de tratament cu remedii populare poate fi efectuat folosind frunze de kalanchoe. Frunzele acestei flori se folosesc pentru a trata o gamă largă de boli. Tratamentul cu utilizarea lor este eficient și inofensiv pentru adulți și copii.

Înainte de a atașa frunze de kalanchoe la articulațiile dureroase este recomandat a pune pentru câteva ore frunzele în frigider, apoi strângeţi-le până va apărea pe frunză sucul. Aplicaţi frunza pe locul dureros şi pansaţi cu o pânză moale, de bumbac.Timp de câteva sesiuni starea se va ameliora.

Un efect terapeutic bun au şi compresele din miere, aloe și vodcă în proporții 2:1:3. Și, de asemenea, comprese cu unt și propolis.

 

Principalele cauze ale bursitei

Principalele cauze ale bursitei sunt suprasolicitarea, mişcări repetate, presiune îndelungată în zona respectivă, traumatisme, îmbătrânirea şi degene-rarea bursei, infecţii locale sau care apar în urma unor afecţiuni (cum este artrita reumatoidă).

Cum poţi să previi bursita

Se recomandă exerciţii de întărire a musculaturii adiacente bursei afectate sau a zonelor ce sunt supuse activităţilor repetate şi presiunilor mari, îndelungate; exerciţii de creştere a mobilităţii articulare; protejarea zonelor suprasolicitate (de exemplu, folosirea unor perne, dacă trebuie să staţi mult timp în genunchi); repaus din activităţi ce predispun la formarea de bursite.

La fel, puteţi preveni bursita adoptând o dietă echilibrată, bogată în minerale şi vitamine, cu evitarea exceselor alimentare.

Arată mai mult

Vrei să devii membru al echipei săptămânalului CUVÂNTUL? Alege să ne susții cu doar 4 euro.

Stimate cititor! Îți vom fi recunoscători dacă, alegând una din cele trei variante de contribuție, vei susține CUVÂNTUL în misiunea nobilă de informare și schimbare în societate. Vezi pagina de abonare

Abonamente CUVÂNTUL
ContribuitorFanPatron
€4€7€12
Prieten fidel al săptămânalului CUVÂNTUL, pentru cititorii din diaspora:

Abonezi cel puțin 5 persoane (juridice sau fizice) din raioanele Rezina, Orhei, Șoldănești și Telenești, or. Chișinău (școli, biblioteci, biserici, case de copii, ONG-uri, părinți, bunici, rude, profesori etc., etc.) la varianta print a săptămânalului CUVÂNTUL pentru o perioadă de 6 și mai multe luni (un abonament lunar costă 16 lei) și câștigi un set de cărți marca CUVÂNTUL și dreptul la un reportaj foto/video în ziar și / sau pe site-ul cuvintul.md despre viața și activitatea ta sau viața și activitatea unei persoane pe care o consideri demnă de a fi făcută publică. Notă: cadourile pot fi ridicate personal sau redirecționate unei persoane /familii/ instituții la dorința Dumneavoastră.

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.

Articole similare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker