EvenimenteȘoldănești

Impuls TV: 20 de ani pe piața media din republică

Postul Impuls TV s-a lansat pe piaţa media din Republica Moldova acum 20 de ani, în septembrie 2008, cu emisiunea “Faţă în faţă cu Puterea”. Protagonistul primei emisiuni a fost Nicolae Roman, primarul oraşului Şoldăneşti. Potrivit unui studiu efectuat de Centrul de investigații sociologice și marketing CBS-AXA, Impuls TV era recepţionat în rază de 30 km şi avea aproximativ 35 mii de potenţiali telespectatori.

După cum precizează Victor Sofroni, directorul instituţiei, Impuls TV este un post tv generalist, cu publicul-ţintă de telespectatori în vârstă de la 10 până la 60 de ani. Programele-cheie sunt „Adevărul din preajmă”, ”Alternative”, „Faţă în faţă cu puterea”, „Destine”, „Povestea încurcată”.

Echipa de creaţie a postului tv include 7 persoane. Cea mai mare pondere la telespectatori o au emisiunile realizate de jurnaliştii Tatiana Vrăjitoru, Natalia Rotari şi Victor Sofroni.

Victor Sofroni munceşte în mass-media 45 de ani, inclusiv 20 de ani în televiziune.

În 2007, pentru o serie de filme documentare, inclusiv „Podul speranţelor”(despre căile de soluţionare a conflictului transnistrean, propuse de cetăţenii de pe ambele maluri ale Nistrului), Victor Sofroni s-a învrednicit de “Steaua internaţională a calităţii”, categoria GOLD (aur), ediţia Paris-2007, decernată de Consiliul special al Convenţiei Internaţionale „Business Initiative Directions”. Iar la ediţia 2008 a Festivalului republican CRONOGRAF, documentarul „Să mă laşi să pot cânta” a fost distins cu o diplomă de menţiune.

Felicitări, stimaţi colegi! La mai mult şi la mai mare!

Reporter ”C”

Arată mai mult

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Close