EvenimenteOrhei

CCA a binecuvântat „Televiziunea Centrală” din Orhei

Euro TV, postul de televiziune afiliat primarului de Orhei Ilan Șor și liderului partidului Șor, se va numi de acum înainte „Televiziunea Centrală”. O astfel de decizie au luat, cu majoritate de voturi, membrii Consiliului Coordonator al Audiovizualului (CCA) în ședința de marți, 11 septembrie.

Împotriva deciziei de a permite schimbarea denumirii postului a votat doar membra CCA Olga Guțuțui. Ea și-a motivat poziția prin faptul că administratorul televiziunii este reprezentant al unui partid politic. În context, Olga Guțuțui l-a întrebat pe Dumitru Chitoroagă despre compatibilitatea celor două activități.

Noua denumire a postului ar fi fost aleasă în urma unui sondaj de opinie, potrivit lui Chitoroagă. Totodată, acesta a afirmat că grila de emisie a postului şi concepția generală vor rămâne, deocamdată, neschimbate.

Potrivit presei, preluarea Euro TV şi Alt TV de către primarul de la Orhei a fost intermediată în 2014 de către soții Rita Ţvik şi Vladimir Novasadiuc (ambii fiind vizaţi în raportul Kroll, compania angajată de autorităţile Republicii Moldova să investigheze fraudele bancare). Media-azi.md a abordat subiectul, recent, în materialul „Consolidare media la Orhei sau „corupere” a jurnaliștilor? Reprezentanți ai posturilor TV, care ar fi afiliate lui Șor, fac angajări la Euro TV și Orhei TV”, articol publicat şi în CUVÂNTUL din 14 septembrie c

Taguri
Arată mai mult

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Close