Călătorii

Cum pot contribui cei din domeniul turismului la crearea primei hărți interactive a locațiilor turistice din Moldova

Antreprenorii din industria turismului își pot include locațiile în cea mai exhaustivă și interactivă hartă digitală a locațiilor turistice de pe teritoriul țării. În acest sens, trebuie să completeze un chestionar care colectează informații pentru baza de date a hărții. Acțiunea face parte din campania națională de promovare și susținere a turismului intern – #NeamPornit –, lansată de Agenția de Investiții.

Apelul este adresat agenților economici care prestează servicii turistice cu ofertă locală. Aici se includ operatori turistici și agenții de turism care dezvoltă și comercializează pachete turistice, cu sau fără cazare. De asemenea, agenții economici care prestează servicii de turism receptor oferă tururi de o zi, de un weekend sau de o săptămână, dar sunt și cei care propun experiențe de aventură și divertisment.

Harta digitală, realizată în parteneriat cu „Simpals”, va conține locații turistice populare, dar și dintre cele mai puțin promovate în țara noastră. Totodată, harta digitală va fi bilingvă – în română și rusă –, cu posibilitatea de a fi tradusă ulterior în engleză pentru a fi o sursă internațională ușoară de a stabili trasee turistice convenabile, în funcție de interese și distanțe.

Campania își propune să integreze în produsul turistic local diverse experiențe oferite de antreprenorii din regiuni, cum ar fi cele gastronomice, meșteșugărești, apicole, sportive și de aventură ușoară.

Chestionarul poate fi completat AICI.

Campania națională #NeamPornit a fost lansată la sfârșitul lunii aprilie pe rețelele de socializare de către Agenția de Investiții care promovează Moldova drept o destinație turistică de experiențe autentice și neexplorate. Inițiativa are ca scop stimularea creării de oferte turistice locale și creșterea consumului produsului intern, în contextul în care sectorul ospitalității a fost dur lovit de efectele pandemiei de COVID-19.

Ulterior, campania a fost lansată și în mass-media printr-un eveniment live în cadrul căruia publicul larg a fost invitat să răspundă la un sondaj național pentru a înțelege așteptările acestuia față de turismul intern.

Totodată, în doar 20 de zile de la lansare, campania a adunat peste 2 000 de aprecieri, 150 de comentarii și 18 000 de interacțiuni, iar impactul acesteia este în continuă creștere.

Partenerii campaniei sunt: Agenția Creativă „Publicis”, agenția de comunicare Profile, „Simpals” și Magenta Consulting. În susținerea acțiunilor campaniei se pot ralia și alți agenți economici, dar și toți doritorii de a-și (re)descoperi țara.

Arată mai mult

Vrei să devii membru al echipei săptămânalului CUVÂNTUL? Alege să ne susții cu doar 4 euro.

Stimate cititor! Îți vom fi recunoscători dacă, alegând una din cele trei variante de contribuție, vei susține CUVÂNTUL în misiunea nobilă de informare și schimbare în societate. Vezi pagina de abonare

Abonamente CUVÂNTUL
ContribuitorFanPatron
€4€7€12
Prieten fidel al săptămânalului CUVÂNTUL, pentru cititorii din diaspora:

Abonezi cel puțin 5 persoane (juridice sau fizice) din raioanele Rezina, Orhei, Șoldănești și Telenești, or. Chișinău (școli, biblioteci, biserici, case de copii, ONG-uri, părinți, bunici, rude, profesori etc., etc.) la varianta print a săptămânalului CUVÂNTUL pentru o perioadă de 6 și mai multe luni (un abonament lunar costă 16 lei) și câștigi un set de cărți marca CUVÂNTUL și dreptul la un reportaj foto/video în ziar și / sau pe site-ul cuvintul.md despre viața și activitatea ta sau viața și activitatea unei persoane pe care o consideri demnă de a fi făcută publică. Notă: cadourile pot fi ridicate personal sau redirecționate unei persoane /familii/ instituții la dorința Dumneavoastră.

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.

Articole similare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker