Advertoriale

Emisiunea „OBIECTIV COMUN”, 4 ani de informare completă şi operativă

Pe 7 noiembrie se împlinesc 4 ani de la prima ediţie a emisiunii OBIECTIV COMUN, difuzată în direct, pe TVR MOLDOVA, din studioul Televiziunii Române de la Chişinău. Realităţi, opinii şi soluţii aduc jurnaliştii şi invitaţii lor din România, Republica Moldova şi din diasporă.

Emisiunea „OBIECTIV COMUN”, 4 ani de informare completă şi operativă

În fiecare ediţie, de luni până vineri, începând cu ora 17:00, obiectivul comun adus la masa de discuţii este cel civic, al tuturor românilor, oriunde s-ar afla ei. În acest an, marcat de criza pandemică, spiritul comunitar şi solidaritatea au devenit valori de importanţă mondială, valori promovate şi de jurnaliştii emisiunii OBIECTIV COMUN.

Chiar dacă formatul a fost adaptat noilor condiţii impuse de pandemie, sunt urmărite aceleaşi obiective editoriale: informare amplă şi corectă despre viaţa socială, economică şi culturală, cu prezentarea bunelor practici din România şi alte state ale Uniunii Europene.

Emisiunea „OBIECTIV COMUN”, 4 ani de informare completă şi operativă

OBIECTIV COMUN este un proiect media de mare responsabilitate, este proiectul media care rămâne fidel ideii de a aduce în vizorul telespectatorului teme de interes public despre dezvoltarea comunitară. Noi, jurnaliștii, prin intermediul acestui program încercăm să contribuim la readaptarea socială şi să punem pe tapet soluțiile pentru o viziune clară asupra realității. Deja de 4 ani, în fiecare emisiune, lansăm același apel: Să îndeplinim împreună acest obiectiv comun!”, susţine producătoarea emisiunii, Elena Guţu.

Comunicarea la distanţă, realizarea interviurilor exclusiv online, monitorizarea evenimentelor organizate în mediul virtual au fost doar câteva provocări prin care a trecut cu brio echipa emisiunii OBIECTIV COMUN alături de toți colegii de la TVR MOLDOVA. Respectarea măsurilor sanitare a fost şi rămâne o prioritate pentru administraţia Televiziunii Române.

Emisiunea „OBIECTIV COMUN”, 4 ani de informare completă şi operativă

„Anul acesta a resetat realităţile, inclusiv pe cele economice, dar şi modul de abordare jurnalistică a subiectelor de interes public şi de actualitate. Am învăţat să ne adaptăm la noile condiții şi să ne continuăm misiunea cu acelaşi angajament faţă de telespectator. Împreună cu invitaţii noştri am analizat iniţiativele de ordin economic şi le-am raportat la bunele practici internaţionale, astfel încât să creăm conexiuni între realităţile actuale şi cele care ne pot apropia de standardele de viaţă ale comunităţii UE”, susţine jurnalista Ecaterina Cupcea.

Emisiunea „OBIECTIV COMUN”, 4 ani de informare completă şi operativă

„Acest an s-a scurs cu repeziciune, chiar dacă a venit cu multe necunoscute pentru toți cei implicați în realizarea acestui produs media. Vorbim despre echipa de producție, dar și despre eroii edițiilor noastre. Un an cu mari provocări pentru întreaga societate, un an în care a trebuit să ne adaptăm unui alt ritm, unui alt mod de viață și să schimbăm algoritmul de lucru.

A fost un an care ne-a impus să păstrăm distanța socială și să schimbăm modul de interacțiune cu oamenii, exploatând posibilitățile oferite de mediul online. Un an în care noi, jurnaliștii emisiunii OBIECTIV COMUN, am încercat să dăm dovadă de mai multă empatie, să oferim oamenilor un strop de speranță și încredere. De-a lungul istoriei, omenirea a traversat vremuri cu diferite încercări. În pofida a toate, noi ne continuăm drumul cu precauție și încercăm să îndeplinim cu profesionalism și echidistanță obiectivul nostru comun”, spune jurnalista Tatiana Slivca.

Săptămânal, ediţia de vineri OBIECTIV COMUN este dedicată vieţii culturale din spaţiul românesc. În acest an, jurnalista Dana Ciobanu a promovat intens proiectele culturale, adaptarea lor la nouă realitate, a transmis mesaje de încurajare artiştilor şi consumatorilor de artă. 

Emisiunea „OBIECTIV COMUN”, 4 ani de informare completă şi operativă

„Cultura pe timpul pandemiei de Covid-19 a fost și ramâne sub asediu. Readaptarea oamenilor de cultură, dar și a instituţiilor care promovează frumosul la o nouă realitate reprezintă posibilităţi noi de a surprinde metamorfoza artei ca atare. Ce pârghii de rezolvare a problemelor stringente din domeniul cultural găsesc autoritățile, soluțiile artiștilor și viziunile creative ale epocii sunt cele mai importante momente prinse în focusul OBIECTIV COMUN din acest an”, susţine jurnalista Dana Ciobanu.

Printre primele teme ale emisiunii se numără: afacerile dezvoltate de foştii migranţi, Legea vaccinării, accesul la studii al copiilor cu deficienţe de auz, educaţia alternativă şi dreptul la vot al diasporei.

Emisiunea „OBIECTIV COMUN”, 4 ani de informare completă şi operativă

„Am stat la baza acestei emisiuni şi îmi face o deosebită plăcere să văd cum prinde noi forme, cum se dezvoltă şi capătă un public din ce în ce mai numeros. Criza pandemică a demonstrat cât de flexibili, prompți şi uniţi putem fi în dezideratul nostru de a aduce informaţii ample şi utile pentru toţi românii, oriunde s-ar afla”, a menţionat Marina Afanas, producătoare TVR MOLDOVA.

Programul este difuzat live şi pe pagina de Facebook a emisiunii.

Cu ocazia împlinirii a 4 ani a emisiunii OBIECTIV COMUN, urmăriţi luni, în data de 9 noiembrie, începând cu ora 17:00, o Ediţie Specială despre obiectivele comune ale tuturor românilor şi ale întregii umanităţi, în lupta cu răspândirea noului coronavirus.

Televiziunea Română a revenit în Republica Moldova la data de 1 decembrie 2013, ca urmare a unei decizii CEDO, după o absenţă de șapte ani. TVR MOLDOVA este investiţia strategică a statului român în mass media din Republica Moldova, prin intermediul Televiziunii Române.

Taguri
Arată mai mult

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker