Politic

Maia Sandu despre Năstase: „Să fie mai atent când critică PAS și mai politicos”

Lidera PAS, Maia Sandu spune că au avut loc discuții cu cei din Platforma DA, pe marginea propunerii de demitere a actualului Guvern și instalării unui cabinet, eventual în frunte cu Andrei Năstase. Se pare însă că întrevederea s-a soldat fără vreun rezultat, iar lidera PAS recunoaște că a plecat de la aceasta înainte de a se încheia. „Uneori îmi mai crapă și mie răbdarea. Tonalitatea pe care s-a discutat e altă întrebare”, a spus Sandu, la emisiunea „Puterea a Patra” de la N4.

Lidera PAS l-a atenționat public pe fostul său coleg de bloc, Andrei Năstase, să fie mai atent, atunci când aduce critici formațiunii pe care o conduce fosta prim-ministră.

„Nu avem voturile necesare pentru instalarea unui nou Guvern. Dacă acestea apar, atunci trebuie să discutăm foarte clar. Eu am zis că noi suntem deschiși pentru opțiunea Andrei Năstase prim-ministru. Este adevărat că el ar trebui să fie mai atent atunci când critică PAS-ul, dacă vrea să fie susținută această idee de colegii mei la Consiliul Politic. L-am rugat să fie un pic mai politicos, dar evident trebuie să vedem și care ar fi condițiile celorlalți care ar susține acest Guvern, dacă ar fi interese ascunse, mă refer la două fracțiuni despre care nu știm prea multe, iar ceea ce știm nu este de bine”, a declarat Sandu.

Lidera PAS s-a referit la grupul Șor și grupul condus de Andrian Candu, în spatele cărora ar sta fostul lider PD, Vladimir Plahotniuc, iar acest lucru ar face imposibile eventuale discuții de susținere a unui Guvern. Și discuțiile cu Platforma DA nu s-au încununat cu succes, deocamdată, iar ultima întrevedere a fost părăsită de fosta prim-ministră, înainte de finalizare.

„Uneori îmi mai crapă și mie răbdarea. Tonalitatea e altă întrebare. Vreți să discutăm acum ca la piață…treaba noastră cum discutăm. dacă nu sunt 51 de voturi, despre ce să discutăm”, a adăugat Maia Sandu.

Coaliția de guvernare PSRM/PD au împreună 51 de voturi, minimul necesar pentru adoptarea de decizii în Legislativ.

Sursa: unimedia.info
Arată mai mult

Vrei să devii membru al echipei săptămânalului CUVÂNTUL? Alege să ne susții cu doar 4 euro.

Stimate cititor! Îți vom fi recunoscători dacă, alegând una din cele trei variante de contribuție, vei susține CUVÂNTUL în misiunea nobilă de informare și schimbare în societate. Vezi pagina de abonare

Abonamente CUVÂNTUL
ContribuitorFanPatron
€4€7€12
Prieten fidel al săptămânalului CUVÂNTUL, pentru cititorii din diaspora:

Abonezi cel puțin 5 persoane (juridice sau fizice) din raioanele Rezina, Orhei, Șoldănești și Telenești, or. Chișinău (școli, biblioteci, biserici, case de copii, ONG-uri, părinți, bunici, rude, profesori etc., etc.) la varianta print a săptămânalului CUVÂNTUL pentru o perioadă de 6 și mai multe luni (un abonament lunar costă 16 lei) și câștigi un set de cărți marca CUVÂNTUL și dreptul la un reportaj foto/video în ziar și / sau pe site-ul cuvintul.md despre viața și activitatea ta sau viața și activitatea unei persoane pe care o consideri demnă de a fi făcută publică. Notă: cadourile pot fi ridicate personal sau redirecționate unei persoane /familii/ instituții la dorința Dumneavoastră.

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.