Util

Ajută-te pe tine însuţi

“Vând lactate”. “Mezeluri de casă”. “Peşte viu”. “Avem castraveţi proaspeţi. Livrăm la domiciliu”. Şi urmează numărul de telefon. “Familia Ciobanu a crescut zarzavat, a investit bani şi muncă, iar acum nu-l poate vinde. Tel.: 00000000. Haideţi să le ajutăm, distribuiţi să vadă cât mai multă lume”. 

Sunt pline reţelele sociale de astfel de anunţuri. Desigur, nu suntem împotrivă să ajutăm producătorul autohton, dar el, producătorul, este gata să se ajute pe sine? Ce înţelege potenţialul cumpărător? “Vând, dar nu ştiu când, nu ştiu cum, nu ştiu unde şi nu ştiu la ce preţ”. Un asemenea “marketing” cel puţin miră. E lipsă de respect faţă de cumpărător. Foarte puţini dintre cei care citesc un astfel de anunţ vor telefona. Iar cel puţin jumătate ar putea trăi la sute de kilometri distanţă.

Mai mult, producătorul ar trebui să ne convingă că producţia sa nu e periculoasă: fie că are la mână un certificat de calitate / de provenienţă, fie că deţine autorizaţie sanitară, sanitară veterinară, un certificat de la primărie, imagini video etc.

 

Arată mai mult

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Close