Evenimente

4 prevederi ale Codului deontologic al jurnalistului încălcate într-o ştire din Rezina

Consiliul de presă din R.Moldova a examinat plângera omului de afaceri Serghei Bagrin din Rezina privitor la difuzarea la 18 iunie 2017, de către posturile TV Publika, Prime şi portalurile point.md, moldova24.info ş.a. a unor informaţii vădit false, tendenţioase, prin care i-a fost lezată onoarea, demnitatea şi reputaţia profesională.

În imagine: În timpul percheziţiei în biroul lui S.Bagrin.

Întrun reportaj despre o percheziţie efectuată de poliţia din Rezina şi transmis de instituţiile nominalizate se afirma că S.Bagrin este cercetat penal pentru evaziune fiscală, a fost prins cu bani falşi şi contabilitate neagră, că la Rezina a fost reţinut unul din cei mai mari susţinători ai Partidului DA, informaţii care, potrivit respectivulu, nu corespund realităţii. Mai mult, instituţiile media nici nu au încercat să solicite poziţia lui S. Bagrin vizavi de invinuirile aduse.

Consiliul de Presă a constat că posturile Tv Publika, Prime, portalurile point.md, Moldova24.info au încălcat 4 articole din Codul deontologic al jurnalistului din R.Moldova şi i-a recomandat lui Serghei Bagrin să solicite dreptul la replică la toate aceste instituţii, iar acestora – să publice dezminţirile de rigoare.

 

Cu un clic în partea de sus dreapta a acestei pagini intră pe pagina de facebook a CUVÂNTUL-ui şi spune-ţi opinia, pune întrebări, dialoghează, distribuie să vadă şi prietenii tăi.

Source: cuvintul.md

Arată mai mult

Ziarul Cuvântul

La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Close